Lying naked on the floor..

Where did I leave off? Juste, fredag eftermiddag var det dar ja.. Rastlos som jag ar promenerade jag upp till poolen, njot i ett par timmar innan jag fick ADHD och gjorde ett till varv i Runyon. Fredagskvallen tittade langsamt fram, och det blev en fard till Supperclub. Hemma strax efter tva, somnade jag helt vilt. 
 
Lordagen var en ganska lugn och avslappnad dag, och nar kvallskvisten tittade fram blev det bus. Vi akte bort till Bootsy Bellows och dansade tills vi hade ont i fotterna. Sondagen vaknade jag med huvudvark, baksmalla deluxe dvs. Frukost/Lunch pa Aroma, for att sen komma hem och do. Det skulle ju pluggas? Gick ju sadar med det.. Men nagon timmes plugg fick jag in.. Sondagkvallen blev en liten spontan utgang till Hyde Lounge har borta pa sunset, men jag var inte alls langvarig da jag skulle upp 05.30..
 
Sa mandag morgon kom, jag akte till skolan, hade panik over mitt biologi prov. Skrev biologi provet, fick damp, akte hem - somna som en gris. Vaknade och kande hmm, det ar nog dags for Monday Margs - sa jag Laura och Jon gick till El Compadre och smekte av nagra fina. Resten av mandagkvallen spenderades hemma framfor min dator, inget speciellt alls. Hela tisdagen satt jag och forsokte skriva min Essay som ska vara klar imorgon. Och det kommer den vara, men det ar inte latt. Tisdag kvall fick jag ga pa bio, och se nya Die Hard filmen, den va faktist riktigt bra. Och middag pa Pink Taco, MUMS. Ja jag gillar mexican, om ni inte forstatt det.. Och nu sitter jag har, onsdag eftermiddag med min nastan klara essay, lite ont i halsen och javligt trott. Jag har bestamt mig for att vara hemma ikvall, sa jag kan folja med Laura pa aventyr imorgon istallet. Forovrigt sa ska vi pa Swedish House Mafia pa lordag, TROR ni jag ar taggad eller??? Men! Nu ska jag tillbaka till min essay. Puss!
 
Much Love
xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0