I want you to Stay

Sa, jag akte till skolan igar. Hade min film lektion i 4 timmar, och sen spenderade jag 2 timmar fast i den fantastiska LA trafiken, helt underbart. Pa en buss, alldeles sjalv. Haha. Helt vardelost ibland. Kom hem, at lite mat och snabba puckar in i duschen. Vi blev hamtade klockan 10, och akte for lite drinkar pa The Belmont, for att sen ga vidare till Greystone. Alskar torsdagar pa Greystone, men det kanske ni har forstatt? Efter det stangde blev det lite nattamat, for att sen aka hem. En cigarett blev det pa hela dagen, inatt nar jag kom hem, men enbart for att min elektriska cigarett har gatt sonder. Men ar ni inte sjukt imponerade?? Jag ar iallafall jattestolt.
 
Idag vaknade jag som vanligt innan solen gatt upp typ, och idag har vi rekordvarmt sa klockan 8 lag jag vid poolen och solade, dryga tva timmar. Sen blev jag sa rastlos sa jag har varit uppe i Runyon ocksa, kanske inte gor om det i den har varmen haha. Det var lite val tungt om jag far saga. Nu har jag atit mina edamame bonor som vanligt, och funderar pa om jag ska fortsatta dar uppe vid poolen.. Japp, jag tror det! 
 
Much Love
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0