Mooooooonday.. Tuueeeesday....

This is how my week goes.. Mooooooonday, tueeeeeeesday, wedneeeeesday, thuuuuursday, friday saturday sunday. Lol. Skamtosido. Igar blev det inte mycket gjort, forutom att jag foljde med Fia till DMV dar hon skrev sitt teoriprov, och klarade det. Grattis alskling. Sen blev det en ol pa soffan, och i sang tidigt.
 
Imorse gick jag upp innan solen kandes det som, och akte med Bella till skolan. Jag var tvungen att traffa en counsler, for att se vad jag behover for kurser for min framtida transfer. Efter det akte jag med min partner in crime Josefin och njot av en ordentligt fin javla lunch pa Spago, Beverly Hills. Bland det basta jag atit i mitt liv. MUMS. Kom hem till glada besked, varan lagenhet ar antligen klar och nycklarna far vi imorgon bitti. 
 
Akte till Walmart for att titta pa lite saker, och pavagen hem sprang vi pa det mest magiska mina ogon skadat sen mer an ett ar tillbaka. Krispy Kreme. Min karlek till amerikanskt snask ar ju inget skamt. Det finns ingenting jag alskar sa mycket som artificiellt crap. Ingen kan bli forvanad om jag gar upp minst 20 kg av att bo har. 
 
Nu pa kvallen har jag bara suttit och forsokt enrolla i massa kurser, och det slutade med typ ingenting som jag ville ha. Men fick iallafall in Math 84 (antligen) och ENG 1. De typ tva viktigaste kurserna for denna termin. Iochmed att min matteniva inte ar pa den basta sa masta jag hinna lasa typ 5 eller 6 mattekurser innan jag kan gora min transfer. Sa wish me luck on that one!
 
Nu ar det strax dags for att slacka lampan, ska ju upp tidigt imorn for att hamta nycklarna! YAAAAAAY..
 
Much Love,
xoxo. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0