Los Angeles

Sa nu har jag antligen kopt mig en alldeles egen Macbook Pro, men vi har fortfarande inte kommit in i varan egna lagenhet. Jag har ju tankt att jag ska borja blogga igen, sa mina vanner och min familj kan folja mitt liv across the seas, men jag kan inte lova att jag kommer uppdatera overdrivet de forsta dagarna, for det ar lite halvmycket som hander och lite halvjobbigt att bo temporart.
 
Nu i tva veckor har vi bott hemma hos tjejerna, Bella och Sussie, som sa snallt har latit oss lana deras ena sovrum. Men mycket ska handa i detta hem ocksa, sa nu ar vi placerade med vara saker i ena sovrummet och vi sover pa en madrass i vardagsrummet. Vi hoppas pa att nagon gang i helgen fa flytta in i varan alldeles egna lagenhet, bara ett par steg ner i korridoren. 
 
Vad har vi gjort an sa lange? Fixat med varan lagenhet, oppnat bankaccounts och bara levt. Festat lite grann har vi hunnit med, och sjalvklart lite obligatorisk och o-obligatorisk shopping. Target och IKEA har vi varit pa for att kopa lite fina saker till varan lagenhet. Men sjalvklart ocksa stor shoppat pa Victorias Secret och jag kunde ju forstas inte lata bli att kopa nya skor. Shoe-lover som jag ar. 
 
Hur trivs man da i den har fantastiska staden? Underbart. Vadret ar magiskt (Forutom de senaste dygnet da det har regnat som aldrig forr) shoppingen, nattlivet och vardagslivet. Vi har 10 minuters promenad upp till mitt absoluta favoritstalle - Runyon Canyon. Dar traning och utsikt kombinerat blir varldens skonaste traningspass. Dryga timmen tar det dit, runt och tillbaka. Ska bli en del av min veckoliga rutin som jag forsoker starta.
 
Har inte riktigt orkat synka ihop min telefon annu med datorn, men sa fort jag gor det sa ska ni fa sa mycket bilder som mojlig. In the mean time, far ni halla er uppdaterade pa min facebook och instagram.
 
Jag har inte riktigt kommit fram till att jag bor har, sa saknaden av alla dar hemma har inte riktigt slagit in annu. Men nar den gor det, sa har jag vanner har som kan hjalpa mig igenom de varsta tiderna. Men nu far det racka for idag, och jag ska aterga till mitt kollektiv boende med varldens finaste tjejer.
 
Much Love,
xoxo.

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att du äntligen kommit till LA. Har ju följt dig ett tag här på bloggen och har förstått att du velat dit ett bra tag nu.
Hoppas du får det bra där borta nu :) Och det kommer vara skoj att följa dig här på bloggen. Ha det bäst Malin

2013-01-25 @ 19:04:59
URL: http://finallyfound.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0