Gordon Ramsay at The London

Sa igar var vi pa middag pa Gordon Ramsay at The London, har i west hollywood. Fia ville bjuda mig pa en forsenad fodelsedagsmiddag, och jag valde forstas en av mina absoluta favorit restauranger. Har alltid fatt spektakulara upplevelser nar jag varit har. Magisk service, men framforallt fantastisk mat. Efter vi avnjutit den fantastiska middagen slurpade vi i oss varsinn Whisky Sour, hoppade in i en taxi och akte till AV. En liten nattklubb har i LA. Dansade tills jag fick ont i benen, och skrattade och madde valdigt bra.
 
Idag har vi atit "brunch" pa IHOP, International House of Pancakes. Hur bra bakismat? Kollat pa film, och sen blev jag sa rastlos sa jag och Bella gick upp till Runyon. Turligt nog hann vi precis hem innan himlen oppnade sig. Nu ar det dags for film, och slacka lampan.
 
Hoppas ni mar bra dar hemma!
Much Love.
xoxo.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca Oooooodeeeeyyyy

Langa bilder på lägenheten!!!!!

Svar: Sa fort vi bor i den!!!!
Sara Lundgren

2013-01-28 @ 11:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0