Sorry!!!!

Forlat att jag inte uppdaterat, men har typ inte haft internet eller sa och sen sa har allting varit sa hektiskt att jag inte hunnit eller orkat uppdatera! So where were we? Det kanns som att det var en evighet sen jag uppdaterade er pa mitt liv.. Sa vi flyttade in i varan lagenhet, firade det med champagne.. Sen vet jag inte riktigt vad vi har gjort..
 
Vi har forstas haft forsta veckan i skolan, vilket var valdigt speciellt.. Men valdigt roligt.. Akte buss bade till och hem fran skolan, sa nu har jag akt buss i LA ocksa.. Fett javla stolt over mig sjalv.. Ni som undrar sa laser jag English 1, Biology 2 och Film 5 och om 10 veckor ska jag lasa Math 84.. Sa javla laskigt haha..
 
Denna helg har varit en lang helg.. Borjade i torsdags med alla stjartans dag, spenderades hela dagen i skolan och sen 3 timmars bussresa hem.. Efter det var det bara lage att korka upp rodvinet och disco skorna pa.. Drog till Greystone med en killkompis.. 
 
I Fredags gjorde vi inte sa mycket, hangde vid poolen, at lunch pa Aroma och shoppade i Beverly Center. Sen lagade Hanna en fantastisk middag till oss, som vi njot av tillsammans med Champagne och bra rodvin. Efter 2 flaskor var det lite svart att tacka nej till att dansa lite sa vi akte upp till Emerson Theatre.. 
 
I lordags vaknade vi i en liten dimma, och akte forst och kopte lite saker till Sofias lektioner, sen at jag lunch med Hanna pa Spago. Magisk javla lunch igen.. Akte hem och deckade, korde lite Runyon ocksa innan Josefins Birthday Party.. Borjade med drinks pa The Belmont, innan vi alla akte tillsammans till Bootsy Bellows.. Galen javla kvall slutade med att jag sov pa en madrass hemma hos Josefin och Wesley..
 
Sondag morgon var i princip bara hem och svira om. Nar jag kom hem mottes jag dock av en oversvammad toalett, sa det var inte riktigt den basta sondagen jag haft. Men efter det var typ fixat sa hoppade jag in i duschen, och sen var det bara pa med party byxorna igen for sunday funday med fodelsedags brunch pa Vienna. Bottomless Mimosas, och dagen var igang. Efter Vienna akte vi till en bar som heter Phoenix, darifran till The Belmont och darifran hem till Wesley och Josefin igen.. Somnade pa deras soffa, och vaknade aven dar haha.. Ska borja betala hyra hemma hos dom ocksa..
 
Idag har det varit Presidents Day i USA sa alla har varit lediga fran skolan.. Jag har daremot haft min forsta korlektion! Det var det absolut laskigaste jag varit med om i mitt liv.. Efter det gick jag upp till poolen, sen hikeade vi i Runyon och sen var det Margarita Mondays pa El Compadre med nagra nya kompisar jag larde kanna igar pa brunchen.. Och ja, det var val det.. Nu ska jag forsoka att uppdatera bloggen flitigare nar jag har internet i mitt hem.. Til' next time!
 
 
Much Love
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0