and I realize, the joke is on me

Lordagmorgon i LA, solen skiner - livet kan inte bli battre? Joda, det kan det. 
 
Where did I leave you guys? Tisdag hande absolut ingenting, Onsdag var det skola och sen kunde jag inte halla mig hemma sa jag gick till Beachers Madhouse pa The Roosevelt med min nya kompis Laura. Det var en valdigt speciell nattklubb, med en gammal gubbe som dansade i skinnshorts, en dvarg som mimade till Rihanna och dvargar som hangde fran taket som akte runt med champagne flaskor. Valdigt speciellt, valdigt liten och intim klubb. Vidare traskade vi bort till Emerson, for att sen somna javligt gott i min sang. 
 
Torsdag akte jag ut till skolan, for att ga pa min fyra timmar langa film lektion. Javligt rolig kurs maste jag saga. Bussen hem denna torsdag tog faktist BARA 2 timmar.. Sen var det bara att svira om, upp till Laura pa fordrink for att sen aka till Greystone - dar vi trodde att DMX skulle upptrada, men de hade bytt i sista sekund till The Game. Inte alls lika intressant..
 
Sa den underbara fredagen kom, borjade med nya Vampire Diaries avsnittet, foljt av en timme i Runyon och sen gick jag hem och dog uppe pa taket vid poolen. Skypeade med pappa, och kollade pa CSI resten av dagen.. Skulle hallt mig hemma igarkvall, men svirade om och akte till The Writers Room och Supperclub, men NYKTER. For att ...
 
... Lordagmorgon i LA, solen skiner - livet kan inte bli battre? Joda, det kan det. Jag hade min andra korlektion idag, och det ar fan ingen javla dans pa rosor alltsa.. Blir sa frusterad, sa ja, jag borjade faktist grata for jag tycker det ar sa obehagligt.. Nu ska det pluggas pluggas pluggas.. Tills jag dor.. Mandag ar snart har igen.. 
 
 
 
Much Love,
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0