Is space that now you hold

Wow. Dalig uppdaterare jag ar da. Jag har haft sa sjukt mycket i skolan, och nar jag inte haft det har varit fullt upptagen med att ha kul och trana sa jag har pa riktigt inte orkat bry mig om bloggen.. Vad har jag gjort da? Korlektioner, klarat mitt teoriprov (pa riktigt, 34 av 36 GRYM TJEJ), hike:at i runyon, haft besok fran Sverige och varit i Las Vegas! Mycket hinner man med om man vill.. Jag ska forsoka bli battre pa det har, men det ar sa trakigt att blogga ibland och det ar inte det lattaste att skriva pa datorn med stiletto-naglarna som jag har nu.. Som sagt, ni kan alltid folja mitt LA liv pa instagram ocksa dar ni hittar mig som saralinnealundgren.. Imorn ska vi tillbaka till skolan efter Spring Break, och nej jag ser inte fram emot det.. Min mattekurs borjar pa tisdag, da kommer min dodsdom. Da kommer INGEN har traffa mig, for jag kommer inte ha nagot liv da.. Suck.. Wish me luck! Bildregn: Mys i badkaret, Melatonin - min hjalp mot somnloshet? Fantastisk bluecheese Souffle pa Eiffeltornet pa Paris hotellet i Las Vegas.. Lite bakisbadande.. Fantastisk middag pa Spago i Beverly Hills. Jag och mina tjejer pa Greystone.. Mina amerikanska foraldrar Mike och Joanie i Vegas.. 
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0