LA LA LAND

Alltsa.. Jag ar besatt av den har staden.. Pulsen och vibrationerna som gar igenom staden.. Jag vill flytta hit.. Men, det ar ju inte det absolut lattaste att gora om man inte vill ga i skolan.. Vart var vi? Ja, Lordag morgon borjade med att vi akte upp till Runyon Canyon och hike:ade.. Riktigt fett.. Inte riktigt lika jobbigt som jag trodde det skulle vara, men fortfarande jobbigt.. Gick ner och la oss vid poolen en stund efter det, mycket skont maste jag saga.. Sen var det dags att gora sig iordning for middagen pa Gyu Kaku.. Nagot stalle har som tjejerna alskar.. Man grillar sin egna mat pa bordet framfor sig.. Vidare fran Gyu Kaku akte vi till Greystone, en riktigt maffig nattklubb som ligger har i LA.. Tyvarr sa var det inte lika roligt som vi hade hoppats pa, och efter nagon timme sa gav vi upp och akte till Roxbury.. Riktigt nice.. Bra drag, bra musik och mycket annat trevligt.. Traffade ett gang killar som vi akte pa efterfest hos.. Inte lika galen efterfest som vi hade hoppats pa, men roligt anda..
Sondagen kom, da vi hade planerat bade det ena och det andra.. Bl.a. poolparty och dagsfest pa fourteen.. Vi sket i alla vara planer, och tog oss upp till Rodeo Drive istallet. Borjade med en fantastisk champagne lunch pa nagon liten italienare innan vi gick pa shopping rundan. Rodeo drive ar alltsa bara massa fina butiker.. Shoppade inte loss direkt, men ett par skor och ett par solglasogon fran Miu Miu fick folja med mig hem! Magiskt..

Promenerade hem fran Rodeo Drive, vilket tog typ 1 timme om inte mer.. Hoppade direkt in i bilen for att aka upp till Hollywood Hills for att se pa Solformorkelse, eller Solar Eclipse som det heter pa engelska. Cool upplevelse, dock var jag sa trott sa jag orkade typ inte bry mig sa mycket haha.. Fastnade sen i ett riktigt photoshoot med tjejerna vid Hollywood Skylten hahaha.. Sen akte vi hem, landade gott i soffan till Keeping up with the Kardashians. Bast. Nu ar det mandag, och snart dags att aka hem. Helvete..

Jag trivs sa bra har, sa jag kan helt arligt saga att om jag inte hade haft mitt fantastiska jobb hemma i Sverige sa hade jag nog aldrig akt hem! Vill flytta hit - och ska pa nagot satt losa det!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0