Förlåt!

Förlåt mina små kycklingar att jag är så dålig på att uppdatera. Men är så upptagen med allt annat i mitt liv just nu känns det som. Tittar på lägenheter, förlorade min drömlägenhet när jag insåg att den var del av en oäkta förening. Flyttade hem till min mamma, ut och festa, packa för den bästa resan i mitt liv. Ja, bloggen är tyvärr inte prio just nu.. Tydligen inte träning heller :( .. Men väl hos tjejerna så har vi lovat varandra mycket träning. Jag har tänkt börja varje dag med 1 timme i poolen. Jag kanske aldrig har nämnt att jag har tävlingssimmat när jag bodde i USA? Nu är det nära. Klockan 07.00 söndag morgon går taxin från Kungsholmen mot Arlanda! Weaaayy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0