finally

Antligen har jag fatt farga mitt har.. Jag ar saaaa nojd, assa det ar saa fint!!! Jag kan inte saga sa mycket mer an att jag alskar det. Vad har hant sen sist da? I onsdags lag jag vid poolen hela dagen, tills jag traskade bort till beverly center och kopte tva par skor.. I torsdags akte vi till Universal Studios och hade jordens roligaste dag.. Sen klippte och fargade Christine Kuno mitt har.. Helt fantastiskt begavad tjej.. Har aldrig varit sa nojd med mitt har som jag ar nu :) Sen akte vi pa en forfest pa nagot hotell, och vidare till den nyoppnade nattklubben Lure. EC Twins spelade.. Stor och pampig nattklubb, med mycket bord - men annars en ganska trakig inredning tyckte jag nog.. Idag har jag varit sa bakis sa jag nastan dott typ.. Legat vid poolen hela dagen, tog en liten svang till Beverly center och nu tjatat pa tjejerna i 3 timmar om utgang.. Alla bangade, sa jag fick med angest sitta hemma pa soffan.. Men det kanske ar lika bra :) Imorn ska vi till Runyon Canyon och hike:a och pa kvallen blir det Greystone. Love it..


Kommentarer
Postat av: malin

Kul att du uppdaterar från resan :)

2012-05-21 @ 17:31:11
URL: http://finallyfound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0