Det är mycket nu..

Så idag har jag fått tag på en studievägledare - som berättat för mig att jag måste läsa 300 poäng på Komvux i höst för att kunna få ett slutgiltigt komvux betyg.. Jag har absolut ingen aning om vad jag ska ta för kurser, men nånting som gynnar mig och som är roligt och lite lättare. Skulle egentligen vilja ta Matte C, men jag är rädd för att jag inte klarar den kursen.

Jag har haft SÅN ångest idag för mina gymnasiebetyg. Jag kan nog inte förklara för er hur mycket ångest jag har för att jag inte bara gjorde allt de här när jag väl gick i gymnasiet? Skoltrött eller inte, det hade ju varit så mycket lättare nu om allt bara hade varit klart. Jag ska aldrig pusha mina barn - men fyfan vad jag ska berätta för dom om min ångest som jag fick ha bara för att jag fuckade upp mina gymnasieår. För kröka, röka och killar var ju SÅ mycket viktigare?

Första veckan i gymnasiet.. Ung och dum - men jävligt snygg tjej!

Kommentarer
Postat av: malin

känner igen mig lite i det där du skriver. Man borde lagt mer tid på skolan. Men som sagt nu får man äta upp det ;) Men Sara hoppas du hittar någon kurs du vill läsa! Vad vill du plugga till sen då?



Ha en fin dag

2012-05-30 @ 09:28:26
URL: http://finallyfound.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag ska på ett möte med någon förening som ska hjälpa mig med ansökningen till Santa Monica, så jag tänkte prata med dom och se vad dom tycker passar mig bäst.



Vill egentligen plugga mode, men det känns alldeles för smalt - så förmodligen Buisness av något slag!

2012-05-30 @ 17:21:59
URL: http://mindandheart.blogg.se/
Postat av: malin

Spännande :) Hoppas det går bra och att du hittar något. Lycka till !!

2012-05-30 @ 21:00:41
URL: http://finallyfound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0