Sjukligt omotiverad

Känner mig sjukligt omotiverad nu.. Åt en sallad med ett och ett halvt ägg i.. Funderar på om jag ska ge upp den här skiten nu och erkänna mig besegrad av god mat och god dryck? Smälla i mig resterna av min godispåse som stått här, orörd brevid sängen i 3 dagar.. Jag har alltså, om jag klarar mig kvällen ut, klarat mig i tre dagar på BARA råa frukter och råa grönsaker, utan ens så mycket som salt. Och ja jag vet, det låter inte alls svårt - för jag sa exakt likadant.. Men det är SJUKLIGT svårt.. Så vad säger ni, ska jag ge upp det här nu? Eller ska jag fortsätta, och isåfall - hur länge till? Ni bestämmer! Hjälp en stackare i nöd!


Kommentarer
Postat av: Elin

Från en som har lite koll (jag alltså) så tipsar jag dig om att skita i det. Ät en redig frukost, ät en frukt, ät vanlig lunch, ät en frukt eller yoghurt, ät middag och sen något lätt på kvällen om du fortfarande är hungrig. Sara jag kan LOVA dig att du inte kommer att känna ett enda sug efter allt godis osv, jag har själv gått igenom det där som du vet. Ät var tredje timme, det är så sant som det sägs att man ska göra det. Suget försvinner och man är aldrig riktigt vrålhungrig :)

2012-04-18 @ 22:29:34
URL: http://oneoftheg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0