Maxinne Björk



Jag har sedan "tidig" ålder alltid vetat vem Maxinne är, då hon för hundra år sen var tillsammans med en killkompis till mig.. Men det är på senaste som jag verkligen fått upp mina ögon för den här fantastiskt vackra kvinnan. Jag fullkomligt ÄLSKAR ju folk som går WILD & CRAZY, vilket om man skulle slå upp i en ordbok skulle man nog få en bild på Maxinne. Sån egen, genuin och cool stil som den tjejen har önskar jag att fler tjejer vågade sig på.. Alla hennes galna sminkningar, annorlunda klädval och förstås min personliga favorit, när hon färgade håret rosa! Alltså, HUR underbart!? Om ni inte redan hittat till Maxinne, så finns hon HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0