Dag tre

Dag tre på min Detox. Det börjar gå bättre nu, men fortfarande är det så jävla svårt. Speciellt när man står framför nybakat bröd, och nybakta kakor och muffins hela dagen. Ja, jag jobbar ju extra på ett café som heter Emmas på Rörstrandsgatan. Emma och jag var kollegor en gång i tiden, och nu har hon öppnat eget! Så stolt :)

Idag har jag ätit: en banan, ett äpple, ett päron och en skål med jordgubbar. Hehehehe.. Gick förbi mcdondalds idag, igen, och vill bara springa in och typ ropa det här är ett rån: ge mig allt ni har! Meeeeen, jag SKALL klara detta..



Som ni ser MASSOR med MUMZ, som man bara vill äta nu nu nu!! Här nederst ser ni min buffé efter jag handlat inför min detox.. Ja, också bara massa gott iof..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0