Trouble, trouble, trouble..

Jag lamnade er i Sondags? Jag vaknade i Sondags natt av att min fantastiska granne hade Oscars efterfest klockan 3, asnice nar man ska ga upp klockan 5 eller hur? Sa vad har jag gjort? Jag har faktist inte gjort sa mycke sen dess, har varit i skolan, och runyon forstas och sen har jag typ BARA pluggat.. Igarkvall, onsdag, at jag middag med Laura pa El Compadre, dar dricker man Flaming Margaritas och ater Mexican food. ASgott. Sen bestamde vi oss lite spontant for att vi skulle till Emerson, sa det var forst fordrinkar pa Roosevelt och sen Emerson - dans dans dans. Skamtar inte, minns inte sist jag stod pa ett dansgolv (!!!) och dansade som vi gjorde igar haha, helt magiskt.. Nu ligger jag i sangen och latar mig, men ska alldeles strax ta mig i kragen och aka till skolan och ha Film lektion i 4 timmar.. Men vi hors sen!
 
Much Love,
xoxo
 
p.s. Juste, jag har glomt att namna att jag vaknade idag utan cigaretter och ett sug som heter hej kom och hjalp mig. Sa nu har jag bestamt mig for att forsoka sluta roka, ska forsoka halla er updaterade pa den biten ocksa! Wish me luck 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0