The grass ain't always greener on the other side..

Vad hande med min lordag? Lite mys, lite chill och en javla massa plugg. Forsok att lasa en dikt skriven 1832 pa engelska, japp det tar sin lilla tid och med lite hjalp av en dictionary for att man ska ta sig igenom en san.. Men det ar roligt, men javligt svart. Jag tror att jag kan ha tagit lite vatten over huvudet med den har engelska 1 kursen, men det ar faktist dar jag blev placerad efter mitt assesment test sa jag kan inte saga sa mycket. 
 
Sen pa kvallen sa bestamde jag och Fia oss for att vi behovde en roomie night for oss sjalva, och fort efter hemmagjorda frusna drinkar blev det dags att svira om for att aka till Bootsy Bellows. En klubb har i LA som jag alskar. Den ar ganska liten, valdigt intim och sjukt rolig. Bra musik, och roliga saker som hander hela tiden. Dansande handdockor, tjejer utkladda till katter osv osv. Agaren av klubben ar ju aven David Arquette, som var polisen i Scream om ni minns? Sa det ar ju alltid lite roligt hehe. Sist jag var utanfor dar sa stod jag brevid Courtney Cox (Monica Geller i Vanner) for hon skulle halsa pa hennes kompis "David". Det ar lite skevt hur kandisar bara finns har, och lever har och gar runt pa stan som ingenting.
 
Imorse har vi vaknat med bakisangest som vanligt haha, inget speciellt bara sadar som man alltid har nar man forst vaknar. "Lagade" frukost till oss med lite bullar i ugnen hehe.. Sen var vi nere i tvattstugan for forsta gangen sen vi kom hit. Vilket resulterade i 6 (!!!!!!!!!!) maskiner, hahaha.. Men nu ar allting rent iallafall.. Sen har det varit plugg-marathon har hemma. Engelska pa mig och Biologi proffset Sofia sitter har brevid mig och pluggar annu mer intensivt an jag. Sa nu ska jag ga och lagga mig, for imorrn ar annu en sandar underbar morgon nar jag gar upp klockan 05.15 for att aka kommunalt till skolan. Motivationen till att ta korkortet ar nu javligt hog, men det ar bara sa javla laskigt att kora bil!!!! Pa tisdag har jag korlektion igen.. Haller ni tummarna for mig?
 
Much Love,
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0