Frukansvard panik..

Idag ar en san dar dalig dag med fruktansvard panik.. Jag hade trott att jag hade gjort klart min engelska laxa, men det visade sig att jag var langt ifran klar, och kommer nog aldrig bli klar for jag lyckas inte komma vidare mer med den.. Nu har jag hamnat i en svacka (redan) dar jag undrar om jag verkligen tagit ratt beslut att borja i skolan igen, eller har jag valt nagonting som ar alldeles for svart for mig?? Jag har verkligen panik och angest i hela kroppen, och kanner bara for att lagga mig i sangen, dra huvudet over tacket och bara sova bort den har jobbiga kanslan.. Jag tyckte att allt det har skulle bli roligt, och det kandes bra - fram tills nu.. Men vi far se imorn vad som hander, efter jag pratat med läraren sa kanske han och jag bestammer oss for att jag antingen ska kriga pa eller om jag ska ta nagon annan kurs.. Hall tummarna for mig, sa jag inte tappar hoppet totalt.. Just nu vill jag inte ha morgondagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0