LOVE this LIFE

 
 
Fixat bil har jag gjort! Leasat hem varldens finaste Volkswagen Tiguan, min nya bebis. Sa nu ska det ovningskoras utav bara helvete, for jag hade tankt att jag skulle klara uppkorningen har inom nagon vecka eller sa, vi far se hur det gar! Kaos vecka, hemskt att komma tillbaka till skolan efter springbreak, men det har varit helt okej. Borjade veckan med en redig mandags utgang, bara for att vi kunde. Forsta mattelektionen i Tisdags, det var inte alls lika jobbigt som jag trodde. Fixade med bilen i Onsdags, och dansade loss pa Emerson pa natten. Var i skolan hela torsdagen, dansade natten lang pa Greystone. Och i Fredags fick jag hamta hem min jattebebis. Dackade hemma pa soffan, forst till Stockholm Boogie och sen Hundtricket. Lordagen spenderades vid poolen, och sen pluggade jag lite matte. Dansade upp till Laura och vi dansade ivag oss till Lure. Tog en nattlig tripp ut till Marina del Rey. Fia hamtade mig med bilen, och sa tog vi oss en liten svang runt om i bilen innan vi landade hemma. Gjorde oss iordning for att sen aka ner till Staples Center for att kolla pa LA Kings mot Dallas Stars. Varldens basta helg. Avslutades pa ett magiskt sett, som jag inte tanker dela med mig av :D HIHI. Idag har jag haft chillmode deluxe, somnat och vaknat somnat och vaknat hela dagen. Laddar om mina batterier. Ja juste, lyckades klamma in en 48 timmar detox ocksa. De va sa mycket jag orkade.. Sa, det ar min vecka kort och gott. 
 
xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0