på Måndag ger jag upp mitt liv..


På Söndag ska jag VRÄKA i mig allt jag kan tänka mig. McDonalds, pizza, läsk, godis, chips, bakelser, east allt.. För på Måndag tänker jag påbörja en Fruit och Vegetable Cleanse.. Jag fick inspirationen av min bästa vän Denise, som gjorde för några veckor sen.. Eftersom jag är så sjukt sockerberoende, och i princip inte gör någonting annat än att äta och dricka socker så ska det bli sjukt intressant att se hur länge jag klarar mig.. Ska försöka få med mig pappa på det här också så blir det kanske inte lika svårt.. Håller ni tummarna för mig?


Från och med måndag, bara RÅA frukt och grönsaker!


Kommentarer
Postat av: emelie

SLUTA!!!!!!!

det finns andra dieter du kan äta utan att fpå i dig socker.

Och att välja en frukt diet är att bara äta socker..

DU MÅSTE ÄTA!!!!!!!!

2012-04-13 @ 21:11:29
Postat av: Sara

Men jag gör det ju inte för att gå ner i vikt, jag gör det ju för att rensa min kropp från allt dåligt för att få en liten "nystart" i magen =)

2012-04-13 @ 22:10:11
URL: http://mindandheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0