Samst.

Japp. Jag ar samst pa att uppdatera denna blogg. Men jag kan lite snabbt bara skriva vad som har hant. I stora drag. Det har varit en skottlossning pa varan skola, men ingen av oss var pa campus nar det hande som tur var. Jag och Fia har flyttat isar for att hjalpa vara vanner, och jag bor numera med min nyfunna bastavan Laura som ar Amerikan och tillsammans bor vi med varan lilla hund Nala. Jag har haft finals, och det var fruktansvart men jag tog mig igenom dom och ar nojd med mina betyg. Mest nojd med mitt A i engelska, som jag aldrig trodde att jag skulle fa. Ska rama in den essayn nar jag far tillbaka den. Men den storsta forandringen ar nog att efter mycket om och men, och mycket tankestallare sa har jag bestamt mig for att Economics and Business inte ar nagonting for mig, och att jag uppenbarligen gillar sprakdelen av min hjarna mycket mer, och har darmed andrat mitt Major till English, English Literature. Vilket ar helt galet, for jag har ju alltid hatat att lasa tills nu. Haller ni tummarna for mig? Idag ar det forovrigt Midsommar, som ska firas som aldrig forr har borta i Los Angeles. Folj mig pa instagram sa kan ni folja min resa har borta! saralinnealundgren hittar ni mig som :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0