Rainy days...

Sa imorse nar jag vaknade var min plan att ga upp till runyon, men da borjade det sjalvklart att regna. Sa jag tog hissen ner till gymmet har i huset, och gick pa lopbandet i 65 min istallet. Riktigt skont satt att borja dagen pa, men efter det sa dog jag ju och har inte gjort nagot annat an att titta pa TV. Bl.a. Modern family som ar den absolut basta TV serien som finns haha..
 
Nu sitter jag i soffan och vantar pa kvallens spannande planer, vi ska ut och dansa. Couture star pa schemat, med varldens roligaste tjej - Josefin som jag lart kanna har nar jag vart pa semester och nar hon var hemma i Sverige i somras. Finns nog ingen jag skrattar sa mycket med och at. Haha, hon ar galen - och passar darfor mig helt perfekt. Far komma med mer uppdateringar till er imorn, efter en galen raj kvall i Hollywood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0