Överexhalterad.

Så nu har jag börjat ta tag i mitt liv här hemma, det tog inte många dagar innan jag tröttnade. Ska snarare säga timmar. Så nu har en megarensning av min garderob gjorts, och mina prylar - slängde massvis med saker. Så jävla skönt.. Sen nu har "Project LA" satt igång. Idag har jag hämtit mina gymnasiebetyg, och sitter fibrilt på internet och försöker hitta vad det innebär med ett slutgiltigt gymnasiebetyg - någon som vet?


Lycklig är jag för jag hade tydligen fått godkänt i Matte B - jag var helt bombsäker på att jag hade failat den kursen. Men jag kanske hade lyckats med det ändå. Blev lite småirriterad att jag hade fått IG i Naturkunskap? Alltså, hur får man de? Jag ångrar så innerligt vad jag gjorde med mitt liv i gymnasiet, och hade jag bara kunnat vrida tillbaka klockan och göra om allting så hade jag verkligen gjort det helhjärtat och inte som jag gjorde.


Det ända positiva som jag egentligen fick ur min tid på gymnasiet var väl alla mina fina vänner, som jag aldrig umgås med längre i och försig, men jag vet att dom finns där. Sen hade jag ju mitt utbytesår i Sweet Home Alabama - det bästa jag någonsin gjort i mitt liv. Det är därför jag är så motiverad för de kommande fyra åren i USA, för jag tror att det kommer göra mig riktigt gott.


Jag känner att jag trivs i USA, och passar in där. Jag mår bra när jag är där, och när jag får full användning för mina engelska kunskaper. Jag önskar att jag kunde flytta dit imorgon, och bo där för resten av mitt liv för så bra känns det när jag är där och har alltid gjort det.
Ser fram emot det här så mycket.. Vill åka nu..


Jag och Sarah Catherine, en sommarkväll i Mobile, Alabama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0