hemligheten till en smal kropp

Min middag idag. Eftersom jag inte orkar ställa mig och ens göra en sallad idag.
Nu mina kära läsare, så ska ni få mitt recept till varför jag är "så" smal. Folk brukar ofta påpeka att jag inte förtjänar den kroppen jag har med tanke på att jag aldrig tränar (eller har nyligen börjat PW:a) och eftersom jag äter som en man (Alltså, jag och mitt 33 åriga ex åt lika stora portioner) .. Det finns INGEN nyckel till att vara vältränad eller smal. Alla måste jobba för det på ett eller annat sätt, sen finns det hälsosammare sätt och sämre sätt förstås.. Det är väl klart att alla kan vara smala om alla skulle vara bulimiker - men jag menar.. Ja, ni förstår..
Min hemlighet till min kropp, förutom att jag förmodligen måste ha en rätt bra matsmältningsförmåga är lathet. Japp. Jag är så fantastiskt, sjukligt, fruktansvärt lat. Så jag orkar aldrig laga mat. Jag orkar aldrig gå å köpa mat. Jag orkar aldrig tillaga mat som finns hemma. Resultatet blir ju då förstås att jag 8 av 10 gånger äter hämtmat/ute. Men iochmed min lathet, så kan det också betyda att jag lätt kan gå typ 2 dagar utan att äta mer än det som finns hemma som jag kan ta enkelt. Typ kex, "mackor" osv osv. Det är min hemlighet. Jag sa ju att den inte var bra, men om ni vill jobba ner kroppen på ett enkelt men ibland rätt hungrigt sätt så ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0