Dag 3,5

Idag efter 3/4 av dag 4 så slängde jag in min handduk på den här sjuka dieten.. Jag ska dock hålla mig ifrån att svulla mitt ansikte med allt jag saknat (ja, saknat på så kort tid) tills iallafall på Söndag.. Ska laga min kuksallad till middag ikväll också, med lite egg som protein (för jag behöver den energin ikväll på jobbet) - jag och Elin tog en fika i Västermalmsgallerian och jag hade tänkt att bara dricka min trötta loka och klara mig på de.. Så stod den där, och skrek mitt namn och jag hade inget val än att säga, wtf, jag har inte mått bättre dom här dagarna, min hy har blivit sämre än någonsin och jag har ingen anledning till att inte äta fet mat (med tanke på att jag blivit blessed med bra matsmältning) så jag gav upp!! Till den här:



och sen den här:



Kalla mig svag, eller dålig karaktär eller vad ni vill - men 3,5 dag på den bisarra dieten och jag ger mig fan en sjukt stor klapp på axeln. Alltså: att jag ens klarat mig såhär länge utan att dricka läsk (för det har jag fortfarande inte gjort än) är en SJUK eloge till mig med tanke på att jag vanligtvis snittar mellan 1 - 3 liter läsk om dagen.. Jag är NÖJD. RIKTIGT nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0